Tänään oon ollu tosi hyvä treenaamisen suhteen, jee jee! Ensin meinasin tehdä vähän triathlonia eli juosta, uida ja pyöräillä, mutta myöhästyin spinning- tunnilta. Kerrottakoon että oon tosi myöhästelijä, joten ei mitään ihmeellistä siinä :) Oon keksiny tosi hyvän jutun, meen aina hypärillä jossa on ruokailu välissä uimaan. Siinä missaa ruokatunnin ja saa liikuntaa jos ei ehdi muuten treenata päivällä. Eli tänään siis sitten uin tunnin hypärillä, olin sweat tunnilla ja lenkkeilin salilta kotiin. Ruokaa tuli tosin mässäiltyy pikkasen liikaa, mä en tiiä mikä tekee sen että kun alottaa syömisen siihen on vaikea saada loppua, any ideas?

Jos kurkaatte tätä blogia ja osaatte ruotsia, käykää myös näissä: linn.asplund.s blogg, lisaplace, agnelicious ja sit ne obvious kenza, blondinbella, minis blogg, kissie, dessie ja paow. Dom e toppen!vikat kolme on vaan niin viihdyttäviä ja sen takii onkin ihan blogilistan kärjessä ruotsis.

puss,puss!