En enää syö toisten tahdosta! "Tein sulle tässä maidotonta piirakkaa, pipareita ja kakkua!Mitä et syö?Älä oo niin tylsä kun oon vartavasten sulle tehny" VITTU!!!Heitin koko viikon hyvän työn kaivoon kun lähdin ensin juhlimaan perjantaina ja mummolaan la-su. Se tuntuu siltä että jos syön yhden ns. pahan jutun listaltani mun on syötävä kaikkea koska oon jo rikkonu lakon, tajuutteko? Ja nyt kun astuin vaa´lle ahdisti.Voi helvetti!Nyt oon ihan varmasti jouluun asti lakossa ja alotan heti sen taas tapaninpäivänä!Nyt vatsa vaan kiukuttelee kaikista herkuista, blää!Mut hei uusi alku ja vahvempi minä.Kirjotan tänne hemmetti joka päivä jos se vaan estää mua herkuttelemasta. Ja pitäis tehdä treeniohjelma...Voi olla vaikeempaa treenata paljon tällä viikol kun on koeviikko, mut yritän parhaani :)

Tänään ainakin tanssimaan<3